تبلیغات
بانک اطلاعاتی مهندسی صنایع

  • مدیریت

با توجه به اینکه سایت های آپلود سنتر اکثرا ف ی ل ت ر  شده اند ، لذا عکس ها و بعضی از فایل های موجود دچار مشکل است ، با عرض پوزش از شما ، در اسرع وقت لینک ها را اصلاح خواهیم کرد.

-  چنانچه در دانلود مقالات ، جزوه ها و ... موجود با مشکلی مواجه شدید ، میتوانید از طریق فرم تماس با ما یا قسمت نظرات مربوط به همان مطلب ، درخواست لینک دانلود دیگر نمایید

ایجاد یک مدل ریاضی برای اندازه گیری میزان تاثیر پروژه های یک شرکت بر شاخص رضایت مشتری

 

عنوان مقاله : ایجاد یک مدل ریاضی برای اندازه گیری میزان تاثیر پروژه های یک شرکت بر شاخص رضایت مشتری

نویسنده : محمد دانشور کاخکی ، محمد علی پیرایش نقاب

گرد آوری و تنظیم : مانوئل ا.


این مقاله در نظر دارد یک مدل ریاضی برای سنجش میزان تغییر در شاخص رضایت مشتری در اثر اجرای یک پروژه ارائه دهد. در این راستا ابتدا معیارهای رضایت مشتری شناسایی شده است.

برای مطالعه ی کامل این مقاله بروی ادامه مطلب کلیک نمایید ...

چکیده :

هر سازمانی برای دستیابی به اهداف خود باید عملکردهای خود را با ماموریتهایش هم جهت نماید. بنابراین قبل از انجام هر فعالیتی باید از انطباق آن با ماموریتها اطمینان حاصل کرد. برای بهبود یا توسعه عملکردهای سازمان باید پروژه هایی تعریف و اجرا شوند. برای انجام پروژه باید منابع سازمان صرف شود اما به دلیل کمیابی منابع نمی توان همه پروژه ها را اجرا نمود. بررسی و اولویت دهی به انجام پروژه ها نیاز به سیستمی است که همسویی پروژه ها با اهداف و ماموریتهای سازمان را بسنجد.

ماموریتی که در این مقاله مورد مطالعه قرار گرفته است، جلب رضایت مشتری است. این مقاله در نظر دارد یک مدل ریاضی برای سنجش میزان تغییر در شاخص رضایت مشتری در اثر اجرای یک پروژه ارائه دهد. در این راستا ابتدا معیارهای رضایت مشتری شناسایی شده است. سپس به کمک نمودار علت و معلولی عوامل تاثیرگذار بر هر معیار مشخص گردیده است. در نهایت به کمک یک سیستم خبره قانون محور رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر معیارها و شاخص رضایت مشتری مشخص شده است. این مطالعه بر روی شاخص رضایت مشتریان شرکت سایپا یدک انجام شده است. این مقاله ضمن ارائه متدلوژی مورد نظر، از اطلاعات این شرکت برای تشریح موضوع استفاده کرده است.


متن کامل مقاله ی فوق را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید :

لینک کمکی :

منبع : سایت حامی پیوند اندیشه نو ( HPAN )

مقالات مرتبط :
- یك مدل برنامه ریزی خطی فازی در بكارگیری تكنیك گسترش كاركرد كیفیت
- مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، چیست ؟
- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)